C C C C A+ A A- X

КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА „СЪДЕБЕН АДМИНИСТРАТОР” В ОКРЪЖЕН СЪД – МОНТАНА

Дата на публикуване 2 септември 2022 Последна редакция 1 февруари 2024 Обяви и конкурси Отпечатай

ОБЯВЛЕНИЕ

 

На основание чл. 343, ал. 1 от Закона за съдебната власт, чл. 135, ал. 1, чл. 137, ал.1 и чл.4, ал.2 от Правилника за администрацията в съдилищата и във връзка с решение на Комисия „Съдебна администрация“ към  ВСС по Протокол № 11 от заседание, проведено на 01.06.2022 г. – т. 1.1.1. Председателят на Окръжен съд – Монтана със Заповед № 81/03.08.2022 г.

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ

НА ДЛЪЖНОСТТА  „СЪДЕБЕН АДМИНИСТРАТОР” В ОКРЪЖЕН СЪД – МОНТАНА

/с възложени функции на служител по сигурността на информацията; той и административен секретар, той и лице, осъществяващо предварителен контрол преди поемане на задължение/извършване на разход/

 

1.Изисквания към кандидатите:

  • Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
  1. да е пълнолетен български гражданин;
  2. да не е поставен под запрещение;
  3. да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, независимо от реабилитацията;
  4. да не е лишен от правото да заема определена длъжност;
  5. да липсват за кандидата обстоятелствата по чл. 137 от Правилника за администрацията в съдилищата във връзка с чл. 107а, ал.1 КТ;
  6. да има завършено висше образование с образователна степен "магистър" по специалностите „Публична администрация“, „Икономика“ или „Право“ и общ трудов стаж не по-малко от 8 години;
  7. да притежава необходимите нравствени и професионални качества и да е надеждно от гледна точка на сигурността и опазването на тайната;
  8. да притежава добри умения и задълбочени познания по общи деловодни техники, да познава съвременни офис процедури, умения за работа със стандартно офис оборудване, умения за работа с компютър;
  9. инициативност и оперативност;
  10. комуникативност и умения за работа с граждани;
  11. способност за работа в екип
  12. докато упражнява длъжността си, съдебният администратор не може да членува в политическа партия или коалиция, организация с политически цели, както и да извършва политическа дейност.

                   1.2. Специфични изисквания към кандидатите за заемане на длъжността, определени от административния ръководител на ОС– Монтана, съгласно чл. 140, ал. 1, т. 3 от Правилника за администрацията в съдилищата:

                   - препоръчителен опит за работа с документи;

                   - компетентност, отговорност, експедитивност;

                   - познания на нормативната уредба на организацията и работата на съдебната администрация – Закон за съдебната власт, Правилник за администрацията в съдилищата, Етичен кодекс на съдебните служители, Кодекс на труда, Закон за защита на класифицираната информация и др.;

                   - умения за работа с Microsoft Office Word,  Microsoft Office Excel, Qutlook, Internet.

  1. Начин на провеждане на конкурса и оценяване на кандидатите

          Конкурса да  се проведе на три етапа:

                   - по документи;

                   - писмен изпит;

                   - събеседване.

        Кандидатите се оценяват от конкурсна комисия.

Председателят и членовете на комисията поставят независимо един от друг оценка на всеки кандидат по всеки един от определените критерии от конкурсната комисия.

Председателят и членовете на конкурсната комисия формират независимо един от друг обща оценка на всеки един от кандидатите.

          Окончателната оценка на кандидата се определя като сбор от общите оценки за този кандидат, поставени от председателя и от всички членове на конкурсната комисия.

  1. Необходими документи за участие в конкурса:

          Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление за участие в конкурса.

Към заявлението /по образец/ следва да се приложат:

3.1. декларация  /по образец/ от кандидата, удостоверяваща обстоятелствата по чл.136 от Правилника за администрацията в съдилищата;

3.2. декларация  /по образец/ от кандидата за липсата на обстоятелствата по чл. 137 от Правилника за администрацията в съдилищата във вр. с чл. 107а, ал. 1 от КТ;

3.3. автобиография – тип CV;

3.4. копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, включително копие от документ за компютърна грамотност;

3.5. копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж;

3.6. копия на други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността;

3.7. свидетелство за съдимост - оригинал;

3.8. медицинско свидетелство - оригинал;

3.9. удостоверение от психиатричен кабинет – оригинал;

3.10. желателно е кандидатът да представи и препоръка от предишен работодател.

          Заявлението и декларациите по т. 3.1 и т. 3.2, приложени към него, да се подават по образец, съгласно Правила за подбор и наемане на съдебни служители в Окръжен съд – Монтана, утвърдени от Председателя на съда. Копията от документи да бъдат заверени лично от кандидатите.

  1. Място и срок за подаване на документите:

          Документите следва да се подават в сградата на  Съдебна палата – Монтана, ул. „Васил Левски” № 24, партерен етаж, на Информационен център/Регистратура на Окръжен съд – Монтана всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.00 ч.

          Срокът за подаване на документите е eдин месец след публикуване на обявата в един местен ежедневник.

  1. Определям списъците или други съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на следните общодостъпни места: на таблото на Съдебна палата – Монтана и на интернет страницата на Окръжен съд – Монтана /http://montana-os.justice.bg/.
  2. 6. Кратко описание на длъжността съгласно типовата длъжностна характеристика за конкурсната длъжност: Съдебният администратор ръководи работата на администрацията в съда. Планира организира и ръководи съд. служители; отговаря за управлението на административните дейности в съда; въвежда програмни решения по дългосрочното планиране, бюджетната политика, финансите, автоматизацията, снабдяването с оборудване и връзките с обществеността; осъществява дейността по защита на класифицираната информация в съда съгласно ЗЗКИ и ППЗЗКИ; приема и докладва жалби, сигнали и предложения до председателя; организира приема на граждани от председателя на съда; събира, обработва и съхранява кадровите досиета; организира стажа на стажант-юристите, като води картотека и лични досиета на всички стажанти; поддържа библиотеката на съда; подрежда и съхранява всички документи, постъпващи и изходящи от съда, които не се отнасят до образувани дела, като ги подрежда в канцеларски дела по реда и при условията, утвърдени с индивидуалната номенклатура на делата в съответния съд; организира работата на съдебните заседатели и осъществява връзка с тях; събира, обработва и съхранява служебната информация за съдиите и съдебните служители; изготвя заповедите и удостоверителните документи, касаещи трудови правоотношения на съдиите и съдебните служители; води копие на личните трудови досиета на съдиите и личните трудови досиета на съдебните служители; изпълнява и други задължения, възложени му от административния ръководител на съда.

Минимален размер на основната заплата с включен минимален ранг за длъжността: 2623,60 лв.

 

 

Обявата е публикувана във вестник „Конкурент“, брой 58/02.09.2022 г.

 

Срок за подаване на документи: до 03 октомври 2022 г. включително.

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация